Moduł Asystent Biura jest pomocny w codziennej organizacji rutynowych i czasochłonnych zadań biura rachunkowego takich jak np. wysyłanie informacji do klientów o podatkach firmy, składkach ZUS i kwotach wynagrodzeń pracowników. Dużym ułatwieniem podczas pracy z Asystentem Biura jest możliwość generowania checklisty, która za pomocą kolorowych znaczników pozwala na kontrolowanie kompletności sporządzanych w Comarch ERP Optima dokumentów, zapewniając szybki przegląd statusów deklaracji u wszystkich klientów.
Funkcjonalność ta umożliwia wysyłkę informacji o podatkach i ZUS do klientów biur rachunkowych pobierając kwoty z obliczonych w systemie Comarch ERP Optima deklaracji. Wysyłka realizowana jest z wykorzystaniem adresu e-mail pobranego z danych firmy klienta w systemie Comarch ERP Optima. Informacje o wysokości zobowiązania podatkowego lub składkach ZUS za dany okres możemy wysłać w wiadomości e-mail zbiorczo do wszystkich lub wybranych klientów. Aplikacja przechowuje informację o tym czy mail do klienta został wysłany oraz datę jego nadania.
Checklista to narzędzie, które ułatwi weryfikację kompletności deklaracji u klientów Twojego biura rachunkowego. Dzięki niemu możesz szybko sprawdzić, czy wszystkie niezbędne dokumenty zostały sporządzone i czy zostały pobrane UPO dla deklaracji wymagających przesłania do Urzędu Skarbowego. Prezentacja statusów deklaracji za pomocą kolorowych znaczników, ułatwia orientację w aktualnym stanie prac biura rachunkowego. Dzięki tej funkcji masz dostęp do istotnych informacji o podatkach i deklaracjach wszystkich klientów w jednym miejscu, eliminując konieczność logowania się na indywidualne konta klientów w celu ich weryfikacji.
Ta funkcjonalność pozwala na łatwe i szybkie przesłanie wybranym klientom informacji o kwotach wynagrodzeń, jakie powinni przelać swoim pracownikom za dany miesiąc. Asystent Biura automatycznie pobiera te dane z obliczonych w systemie Comarch ERP Optima list płac. W wiadomości e-mail, którą otrzymuje klient, znajdują się wszystkie niezbędne do wykonania przelewu informacje: imię i nazwisko pracownika, numer jego konta bankowego oraz kwota netto do wypłaty. Podobnie jak w przypadku EasyOffice - podatki, aplikacja automatycznie przechowuje informację o tym, czy e-mail został wysłany do klienta oraz rejestruje datę jego nadania.
I NIE WPROWADZAJ JUŻ RĘCZNIE DO COMARCH OPTIMA WYPŁAT KIEROWCÓW NA PODSTAWIE OTRZYMANYCH ZESTAWIEŃ
Jedyna w Polsce aplikacja do automatycznego importu składników płacowych i diet wirtualnych bezpośrednio na wypłaty w Comarch Optima
Podwale, 14
Żary
68-200
Polska
© Computernet